| 
 For i Ham bor hele Guddommens fylde legemlig. Og i Ham er dere blitt fylt, Han som er hodet for all myndighet og makt. Kolosser brevet 2:9 - 10 Sabbat shalom, kjære elskede! I det vi forbereder oss på å gå inn i YOM Hakippurim (Yom Kippur) på den 10. dagen i den sjuende bibelske måneden, fra solnedgang 13. til solnedgang 14. september i år (Forsonings dagen), den viktigste hellige Dagen i året, har YHVH lagt et viktig budskap om Åndelig krigføring på hjertet mitt! Dette er et klart Shofar "Våkn opp" signal som maner til Teshuva - Omvendelse i løpet av de 10 Bots dagene fra Basunhøytiden - Yom Teruah til Forsonings dagen! Vi må tilbake til den opprinnelige troen som ble overlevert til de jødiske apostlene for ca 2000 år siden! De var seg bevisst sin autoritet i Messias - de gikk i hellighet og i full forpliktelse til det Høye Kallet! Vi må lære oss å utøve Åndelig Autoritet, ellers vil vi ikke klare oss! Gled dere derfor, dere himler, og dere som bor i dem! Ve over jordens og havets innbyggere! For djevelen er kommet ned til dere med stor vrede, for han vet at han har en kort tid." Åpenbaringen 12:12 Jeg har lagt merke til at de fleste mennesker har en veldig sløv åndelige dømmekraft, og at de ikke vet at de fleste "omstendighetene" de er offer for, faktisk er angrep fra fienden! Tyven kommer ikke for noe annet enn for å stjele og drepe og ødelegge. Jeg er kommet for at de skal ha liv, og det i overflod. Johannes 10:10 Det finnes ikke noe jordisk våpen som kan hjelpe oss i en ånds kamp, vi må kjempe i Ånden og motta instrukser og VISDOM fra Ham for å kunne kjempe og vinne seier! For våre stridsvåpen er ikke kjødelige, men i Gud er de mektige til å rive ned festningsverk; med disse kan vi rive ned tankebygninger og enhver høyde som reiser seg imot kunnskapen om Gud, og ta hver tanke til fange under lydigheten mot Messias, 2. Korinter brev 10:4-5 VÅR VINNER POSISJON - Tro som et barn (Hebreer brevet 11:6; Salmen 8:2; Matteus 18:1-3)
- Åndelig Vold! (Matteus 11:12)
- Utholdenhet og tålmodighet. (Hebreer brevet 6:12)
- Tilgivelse (Matteus 6:14 - 15)
Og fra døperen Johannes' dager og til nå trenger de seg inn i himlenes rike med makt, og de som trenger seg inn, river det til seg*. <* annen oversettelse: ... nå utsettes himlenes rike for et voldsomt angrep, og de som angriper det, røver det til seg.> Matteus 11:12 Du kan ikke beseire fienden i livet ditt uten å være voldelig i Ånden! Hvis en hund kommer for å bite deg, vil du da "klappe ham?" Eller snakke vennlig til den? Nei, det vil du ikke, du vil sparke den hardt, og du vil bruke stemmen, hender, føtter, en pinne og hva du måtte trenge for å riste den av deg, dine barn eller hvem som helst denne mannevonde hunden kan skade! Satan er å ligne med en "brølende løve som søker noen han kan oppsluke." Vær edrue, vær årvåkne! For deres motstander, djevelen, går omkring som en brølende løve og søker noen han kan oppsluke. 1. Peter's brev 5:8 Men du har mye større autoritet enn noen løve, vi har myndigheten til Løven av Juda, men vi må utøve den! Vi må binde, brøle, sparke og kaste djevelen ut av vår økonomi, helse, familie, Tjeneste og alt! Selv om det tar lengre tid enn forventet å oppnå et gjennombrudd, STÅ STØTT og fast mot mørkets makter. Ta kampen inn i en offensiv fase i stedet for en defensiv! Og vi ønsker at hver enkelt av dere viser den samme iver for håpets fulle visshet helt til det siste, så dere ikke blir sløve, men er etterfølgere av dem som arver løftene ved tro og tålmodighet. Hebreer brevet 6:11-12 VÆR PÅ OFFENSIVEN - BE I TUNGER! Men dere, elskede, idet dere oppbygger dere selv på deres høyhellige tro idet dere ber i Den Hellige Ånd, hold dere i Guds kjærlighet... Judas 1:20-21a Stopp tilbaketrekkingen! Stå fast og RYKK FRAM! Hver gang Satan våger å bry meg, krever jeg "Hellig Hevn". "Om du rører meg eller noe som tilhører meg, Satan - krever jeg "Hellig Hevn" - Flere sjeler frelst, mer utvidelse av Tjenesten, mer styrke, mer økonomi, mer ungdommelighet og så videre ...." Fordi YHVH lovet i Sitt Ord at alle ting SAMVIRKER til det gode for dem som elsker Ham! Og vi vet at alle ting virker sammen til det gode for dem som elsker Gud, for dem som er kalt etter Hans rådslutning. Romer brevet 8:28 Da jeg fikk den fulle åpenbaringen av dette verset, hadde jeg kommet og gått fra sykehuset med min datter. Legene hadde sagt til meg at hun aldri vil komme seg, og hun vil ikke ha noen kognitive evner (Kognitiv, det som har med erkjennelse, oppfatning og tenkning å gjøre.), hun ville bli som en slags grønnsak! Jeg fortalte legen: "Du gjør hva du har kunnskap til å gjøre, og jeg vil gjøre det jeg har kunnskap til å gjøre, og min Gud vil ta henne ut av dette!". Ett år senere gliste legen og sa: "Din Gud gjorde det" og deretter skrev hun ut Adi "i full remisjon" (uten spor av sykdommen)! Min datter er i ferd med å starte på en mastergrad i Kreativ Utdannelse - HaleluYah! Elohim's (Gud's) Ånd hadde fortalt meg: "Satan må arbeide for ditt beste i denne situasjonen, fordi ALLE ting må arbeide til det gode for deg." Dette betyr alle skapte ting, og Satan er et skapt vesen så han MÅ jobbe for ditt beste! Men, dette verset er betinget. Dette verset blir bare virkelighet for de som BER I ÅNDEN eller ber i tunger! På samme måten hjelper også Ånden oss i våre svakheter. For vi vet ikke hva vi skal be om slik vi burde. Men Ånden Selv går i forbønn for oss med sukk som ikke kan uttrykkes med ord. Han som gransker hjertene, vet hva Åndens sinnelag er, for Han går i forbønn for de hellige etter Guds vilje. Romer brevet 8:26-27 Når Ånden ber gjennom oss, ber Han perfekte bønner og ikke våre ynkelige, vantro bønner. Du må la Ånden be gjennom deg, be i tunger når du ikke vet hvordan du skal be, og du vil oppleve at alle ting arbeider sammen for ditt beste! Når du ber i Ånden, ber du med Elohim's og Engler's tunger (1. Kor. 13:1) og du mobiliserer Englene til å opptre på dine vegne, da skjer det mirakuløse ting! Det var derfor apostelen Paulus ba mer i tunger enn noen andre, han gikk alltid i YHVH's Kraft! Han hadde ikke råd til kjempe nedenfra, han trengte å kjempe fra det Høye med hjelp av englene! De fleste mennesker ber for lite i tunger, derfor slåss de nedenfra! BRUK ÅNDEN'S TO EGGEDE SVERD! De fleste mennesker tror at Ånden's to eggede sverd holdes i hendene, men det er feil! Det er i deres munner!  I Sin høyre hånd hadde Han sju stjerner. Ut av Hans munn gikk et skarpt, tveegget sverd, og Hans åsyn var som solen når den skinner i sin kraft. Johannes' Åpenbaring 1:16 Alt vi sier kan bli brukt av Engler eller demoner avhengig av våre ord og overbevisning, inkludert tonefallet i stemmen! Om du hele tiden gjentar de forferdelige tingene som skjer og søker etter sympati fra folk når du spiller "offeret", vil du gi djevelen en flott tid med deg. Han elsker folk som er fulle av selvmedlidenhet og trenger "sympati". Han vil sende flere demoner for å holde dem bundet! Men om du bruker MUNNEN til å proklamere YHVH's Løfte's Ord i stedet over din situasjon, vil YHVH's engler som er satt til å betjene DEG komme og slåss sammen med deg! Død og liv er i tungens makt, og de som elsker den, skal ete frukten av den. Ordspråkene 18:21 Av munnen på spedbarn og diebarn har Du reist et forsvarsverk, for Dine fienders skyld, så Du kan ødelegge fienden og hevneren. Salme 8:3 På hebraisk står det at YHVH har opprettet sin makt gjennom munnen av diende babyer (hva de synger og proklamerer med sin munn!) for å få fienden til å holde kjeft og STOPPE alle onde operasjoner! Du trenger ikke å være en Bibel teolog eller en fullendt Tjenestegave for å STOPPE mørket's operasjoner! Du trenger bare å ha tro som et barn, og forkynne Hans Ord! Ordet TVEEGGET SVERD er DYSTOMAS på gresk! Det betyr et "to munner's ord". Først taler YHVH Sitt Ord og når du GJENTAR det, blir det et to munner's ord eller et tveegget sverd! Og ta frelsens hjelm og Åndens sverd, som er Guds ord. 18 Og be alltid med all bønn og påkallelse i Ånden! Og slik skal dere være våkne med all utholdenhet og påkallelse for alle de hellige, Efeser brevet 6:17-18 Alt Yeshua underviste under sin tjeneste på jorden var en gjentakelse av det Faderen hadde sagt! Han brukte ikke Sine egne ord! Om vi bare sier hva YHVH sier om oss og vår situasjon, er det et Tveegget Sverd, og det er vårt eneste offensive våpen! Om du i stedet ikke proklamerer YHVH's Ord for din situasjon vil du være på vikende front og vil hele tiden være på defensiven! HVA VI GJØR Derfor formaner jeg dere: Vær mine etterfølgere! 1. Korinter brev 4:16 Når vi opplever noen tilbakeslag, utvider vi med vilje Kongeriket litt mer, løper fortere, utvider territoriet. Når noe går imot oss, ler vi, proklamerer YHVH's Ord, får Engler på vår side og fortsetter løpet! Det er grunnen til at Satan ikke har vært i stand til å stoppe oss! Og tro meg, han har prøvd de mest skitne triks som du kan forestille deg! Men vi kjemper fra det høye, ikke nedenfra. Vi kjenner vår posisjon og vet hvilke holdninger som er nødvendig for å seire! Nå vet også du det, praktiser det som er skrevet her og ta kampen opp på et HØYERE plan! Opprett en avtale om bønne emner og Ord som skal proklameres med noen som er likesinnede og tros fylte! Igjen sier Jeg dere: Om to av dere på jorden blir enige om noe de vil be om, så skal det bli gjort for dem av Min Far i himmelen. Matteus 18:19 Vi er enige med DIN tro, så sett i gang nå og få en avtale med din mann eller kone, bror eller søster i Herren og ha FORNØYELSEN ved å se Satan bite i støvet i enhver omstendighet, HaleluYah! Sannelig sier Jeg dere: Det dere binder på jorden, skal være bundet i himmelen, og det dere løser på jorden, skal være løst i himmelen. Matteus 18:18 Det du binder, betyr hva du FORBYR! Det er på høy tid at du forbyr Satan's virksomhet rundt deg! Gå videre og løs ut Elohim's Kongerike med hvert trinn og hvert åndedrag du tar! Bruk din Kongelige Autoritet! Vi oppfordrer deg til å faste for Israel's utfrielse og frelse fra solnedgang 13. til solnedgang 14. september (Forsoningsdagen) og se at YHVH velsigner deg når du setter Israel FØRST! Ha en velsignet faste og Høytid! Så kom hærskarenes Herres ord til meg, og det lød slik: Så sier hærskarenes Herre: Fasten i den fjerde måneden, fasten i den femte, fasten i den sjuende og fasten i den tiende skal bli til fryd og glede og gode høytider for Judas hus. Elsk derfor sannheten og freden! Sakarja 8:18-19  Dine venner og mentorer i Israel Biskop Dominiquae og Rabbi Baruch Bierman "For Sion's skyld vil jeg ikke være stille" Jesaja 62:1 "Operasjon Noah" er klar for å gå ut til alle nasjoner! Ønsker du å starte en kampanje for Omvendelse i din by eller nasjon, slik at tilgivelse og vekkelse kan skje i disse tider av dom? Kontakt Biskop og Rabbi på info @ dominiquaebierman.com for å be om informasjon om hvordan du kan organisere det. Ikke vent til noen andre, større eller bedre enn deg, starter, tiden er knapp og YHVH vil KJØRE med den som er villig til å KJØRE! Slik det var i Noahs dager, slik skal det også være i Menneskesønnens dager: De spiste, de drakk, de tok til ekte, og de ble gitt til ekte, helt til den dagen da Noah gikk inn i arken og vannflommen kom og ødela dem alle. Lukas 17:26-27 Les biskop Dominiquae's bok "Stormy Weather"! Nå også som ebok! Denne boken er skrevet for troende og vantro, og den er en øye åpner om Elohim's dom manifestert gjennom Været med dokumenterte fakta. En bok du bare MÅ lese som vil forberede deg til å stå i gapet for din familie, by og nasjon! www.kad-esh.org trykk på SHOP En handling av omvendelse i MIAMI WEBCAST Gå til meny Media i www.kad-esh.org, trykk på Webcast og se Handling av Omvendelse i Miami fra 17. august og gi det videre! Gjenoppretting Begynn Omvendelse, gjennom en Giver Handling slik at vi kan fortsette å velsigne nasjonene og vekke Kirken opp til koble seg på og å velsigne Israel! Omvendelse, starter alltid med våre lommebøker! For der skatten din er, det ditt hjerte vil være også Matteus 6:21 Gå til www.kad-esh.org "online giving", eller skriv til info@dominiquaebierman.com etter andre alternativer. Sukkot KONFERANSEN I JERUSALEM live webcast 23 september-14:00 og 18:30 24 september-18:30 25 september-09:00 og 13:00 (Norsk tid) Se sendingene via media / webcast på www.kad-esh.org |
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar