Bloggarkiv

fredag 9. august 2013

Visdommen som bringer Velsignelse - Visdom Serien #3

 

Torah lesing: - SHOFTIM - Devarim (5. Mosebok) 16:18 - 21:9

 

 

 

De kloke skal skinne som hvelvingens glans. De som har ført de mange til rettferdighet, skal være lik stjernene for evig og alltid.  Daniel 12:3

Sabbat shalom, kjære elskede!

 

Daniel boken starter med en historisk bakgrunn av Daniel's liv, tidspunktet var etter babylonerne's forferdelige ødeleggelse av Beit Mikdash (det Hellige Tempelet) i Jerusalem. Daniel var en foreldreløs ung gutt fra kongefamilien og tilhørte adelen i Juda. Han kom som en fange til Babylon, og var ganske enkelt en slave for morderne av sitt folk. Han var godt utdannet i Torahen (YHVH's lover og bud) og var en Gudfryktig person. Han hadde sett mye redsel, blodsutgytelse og ødeleggelse, og kunne ha blitt "traumatisert", men denne unge mannen hadde tydeligvis en sann tro som holdt ham oppe i de mørkeste øyeblikkene og han hadde heller ikke så mye som en smule av selvmedlidenhet! Selv om han hadde mistet alt, inkludert foreldre, familie og land, virket han ikke sint på Elohim eller på de babylonske gjernings­mennene! Det går som en rød tråd gjennom hele Daniel boken at han hadde en ydmyk ånd og stolte på YHVH. Han var villig til å gjøre det som var rett i den Allmektige's øyne, selv om det kostet ham hans eget liv!

Men Daniel satte seg fore i sitt hjerte at han ikke ville gjøre seg uren med den delen han fikk av kongens lekre retter, og ikke med den vinen kongen drakk. Derfor bad han herren over hoffmennene om å få slippe å gjøre seg uren. Daniel 1:8

Etter å ha opplevd så mye tragedie, kunne man ha forventet at han hadde inntatt den samme holdningen som mange mennesker synes å innta i disse dager og gjøre opprør mot Elohim's Bud og Kall, men i stedet bestemte han seg for ikke å gjøre seg uren. Han bestemte seg i sitt hjerte ikke å kompromittere sin vandring i hellighet og rettferdighet for YHVH. Ingen tragedie eller traumer kunne føre Daniel til å gjøre opprør mot Gud. Gudsfrykten gjorde ham til en klok ung mann! Hans tro på YHVH og hans utmerkede vitnesbyrd ble opprettholdt gjennom tykt og tynt, i gode tider og dårlige tider! Vi ser ikke at Daniel peker en finger mot den Allmektige og sier, som mange gjør i dag når forferdelige ting skje,: "Det er din feil!" NEI! Vi ser Daniel hedre sin Far i himmelen, ære Universet's Herre! Han hadde en full forståelse av at vi ikke "styrer Elohim", men heller innordner og overgir oss til ham selv når vi ikke forstår vår situasjon! Daniel's lydighet og frykt for YHVH var ikke avhenge av noen omstendig­heter, det var ekte og ubetinget slik det passer seg overfor Skaperen av Universet.

 

De kloke og testede BLIR INSTRUKTØRER

 

De kloke blant folket skal undervise de mange. Men de skal falle ved sverdet og ved ild, ved fangenskap og plyndring i dagevis. Daniel 11:33

 

Ordet fra YHVH er helt klart på at rettferdige og kloke mennesker vil, på ett eller annet tidspunkt, gå gjennom prøvelser og trengsler. Når de en dag passerer gjennom Dødsskyggens dal vil de instruere mange og hjelpe dem å opprettholde sin tro i dalen og trengsels tider! Noen ganger snubler også kloke mennesker (som egentlig betyr at de er Gudfryktige!), og de synes å svikte. Når du ser på dem er det lett å ville si: "Er det en ekte troende? Er det slik en ekte sønn eller datter av Elohim ser ut?" Når man går gjennom disse periodene av alvorlig test kan man bli fristet til å tvile. Kanskje YHVH ikke er ekte, kanskje jeg bare har innbilt meg at Han eksisterer, kanskje Hans løfter ikke er annet enn et eventyr. Han er ikke den mirakel arbeidende, kjærlige Gud som jeg trodde på. Tross alt, hvordan kan jeg være i denne tilstanden?

 

Noen av de kloke kommer til å falle, for at de skal lutres, renses og gjøres hvite til Endetiden. For ennå er ikke den fastsatte tid kommet. Daniel 11,35

 

Gjennom hele Skriften ser vi at uheldige omstendigheter kan rense de KLOKE. Det er under disse omstendigheter at de sanne troende er gjenkjent, de som kan bli betrodd makt, myndighet, innflytelse og til og med stor rikdom. Hvis vi ikke er i stand til å tilbe, ære og adlyde YHVH i "dalen", betyr det at vi ikke frykter Ham, men er fortsatt fanget i avgudsdyrkelse av Selvet. Avgudsdyrkelse av Selvet er den største sykdommen i vår tidsalder, folk kretser rundt seg selv, synes synd på seg selv og peker en finger mot YHVH heller enn å gjøre Teshuva, omvendelse, ved å hedre Ham selv når alt er mørkt! Dette er nøyaktig det punktet som "gjør det eller ødelegger det", og det finner vi overalt i Skriften!

 

Selv om fikentreet ikke blomstrer og det ikke blir frukt på vintreet, selv om frukten svikter på oliventreet og markene ikke gir noe føde, selv om småfeet er utryddet fra kveen og det ikke er noe storfe på båsene,  så vil jeg likevel fryde meg i Herren, jeg vil glede meg i min frelses Gud. Habakkuk 3:17-18

 

Habakkuk, Profeten som profeterte under det babylonske eksil, visste om det, Jesaja, Jeremia, Moses og selvfølgelig Yeshua visste om det! Yeshua ville aldri vært i stand til å forløse menneskeheten fra synd hadde han ikke valgte å underlegge seg Faderen på korset. Han holdt fast på Sin tro og lydighet mot Sin Far, YHVH, helt til Hans siste åndedrag da Han ropte ut:

 

Og omkring den niende time ropte Yeshua med høy røst og sa: "Eli, Eli, lamà sabaktàni?" Det betyr: "Min Gud, Min Gud, hvorfor har Du forlatt Meg?"  Matteus 27:46

 

"Eli, Eli lamà sabaktàni?" Som på arameisk betyr "Min Gud, min Gud hvorfor har du forlatt meg?" Han kunne ta på seg hvilken som helst lidelse og, tro meg, Han opplevde alle kategorier av sykdom og hele omfanget av forbannelsen på en gang mens han hang på korset. Men det var én ting, og én ting alene, som knuste Hans hjerte, det var da Elohim's Ånd forlot Ham fordi han tok all vår straff og ble en forbannelse. Den strengeste straff for opprør mot YHVH, er forvisning fra Hans Nærvær og det er uutholdelig på jorden, og enda mer uutholdelig når det varer i all evighet!

Kong Da vid var villig til å lide noe, men ikke å miste Elohim's Ånd.

 

Skap et rent hjerte i meg, Gud, og forny en stødig ånd i mitt indre!   Kast meg ikke bort fra Ditt åsyn, og ta ikke Din Hellige Ånd fra meg!   Gi meg tilbake gleden over Din frelse, og hold meg oppe ved Din Ånd som leder meg. Salme 51:12-14

 

Når vi velger å tilfredsstille vårt kjød eller selvmedlidenhet (bli fornærmet!) med synd av noe slag, mister vi Hans Nærvær. Når vi velger å være sint på Ham og furte i stedet for å være ydmyke og forbli i Frykt for YHVH, er Hans nærvær fjernet fra oss! Det er viktig å være ærlig med Ham om våre følelser, men vi må samtidig velge å stole på og hedre Ham PÅ TROSS AV DEM! Våre følelser og oppfatninger lyver ofte til oss! Vi trenger å kaste vekk en hver tom innbilning som ikke er på linje med Hans Ord og karakter!

 

For våre stridsvåpen er ikke kjødelige, men i Gud er de mektige til å rive ned festningsverk;  med disse kan vi rive ned tankebygninger og enhver høyde som reiser seg imot kunnskapen om Gud, og ta hver tanke til fange under lydigheten mot Messias, 2. Korinter brev 10:4-5

 

Jeg kan identifisere meg med kong David. Uten Elohim's Ånd ønsker jeg ikke å leve. Jeg foretrekker å dø umiddelbart enn å leve ett minutt utenfor Hans nærvær! Bare i Hans Nærvær er fylden av glede!

 

Du skal lære meg livets sti. For Ditt åsyn er gledens fylde. Ved Din høyre hånd er evig fryd. Salme 16:11

 

Vår reaksjon på våre omstendigheter avgjør vår framtid!

 

Den som ofrer takkesang, ærer Meg. Og den som følger den rette veien, skal Jeg la se Guds frelse. Salme 50:23

 

Vårt velbefinnende er ikke avhengig av våre omstendigheter, men vår reaksjon på omstendighetene! Daniel's svar var tro, ære, tillit og lydighet, selv risikabel lydighet for enhver pris. Hans liv var ikke kjært for ham i det hele tatt; YHVH's bud var mer kjær for ham enn hans eget velvære eller livet!

 

For å kunne be om YHVH's Nærvær, vi må takke Ham og prise Ham, stole på Ham fullt ut, selv når det er som mørkest! Og følg lovprisningen med lydighet mot hans veier og bud.

 

Senere leser vi i Brit Chadasha (NT)

 

For den som vil frelse sitt liv, skal miste det, men den som mister sitt liv for Min skyld, skal finne det. Matteus 16:25

 

Først må vi miste våre liv, og det går midt i mot hvert fiber av selvopp­holdelse i oss. Selvmord er en selvoppholdelsesdrift; det blir normalt gjort av folk som ønsker å unnslippe smerten. Miste våre liv, eller at egoet dør, er motgiften. Når vi mister våre liv overgir vi oss selv til YHVH midt i smerten. Vi velger å adlyde Ham og prise Ham i våre liv, midt i motgang. Det var det Daniel gjorde i Babylon. Det var svært smertefullt å være en slave i et fremmed land, kanskje han selv var vitne til at hans foreldre ble myrdet av den samme kongen han ble kalt til å tjene. Han kunne ha vært sint, bitter, hevngjerrig like til det punktet at han ville ha begått mord eller selvmord, men i stedet valgte han å ære YHVH og ikke å gjøre seg uren.

 

Det var farlig, men han visste at det var mye farligere å bli en fiende av Elohim! Hans sunne Frykt for Elohim holdt ham tilregnelig og i fokus på målet! Det er ingen annen måte å elske YHVH på, enn ved å ha en sunn frykt for Ham. Vi vet at Han er vår kjærlige Far, full av nåde og medlidenhet, men vi vet også at Han er dommer og en alt fortærende ild. Så, for at vår tro skal være SOLID, må alt som kan rystes bli rystet!

 

Se til at dere ikke avviser Ham som taler. For hvis de som avviste Ham som talte på jorden, ikke slapp unna, da er det enda større grunn til at vi ikke skal slippe unna, hvis vi vender oss bort fra Ham som taler fra himlene.   Hans røst rystet jorden den gang. Men nå har Han lovt og sagt: "Enda en gang ryster Jeg ikke bare jorden, men også himmelen."  Dette: "Enda en gang" gjør det klart at de ting som blir rystet, skal bli borte fordi de er laget, for at de ting som ikke kan rystes, alltid skal bestå.   Derfor, siden vi får et rike som ikke kan rokkes, så la oss ta vare på nåden. Ved den kan vi stå i en velbehagelig tjeneste for Gud med ærbødighet og gudsfrykt.   For vår Gud er en fortærende ild. Hebreer brevet 12:25-29

 

Daniel liv ble rystet under Jerusalem's fall og hans babylonske fangenskap som fulgte i etter kant, men hans tro ble ikke rystet. I den forstand var han en etterfølger av Josva og Kaleb som mistet en hel generasjon av venner og familie i løpet av de 40 år med straff for vantro for de andre 10 spionene. Men ikke en eneste gang pekte de en finger mot den Allmektige  og anklaget Ham: "Det er din feil!" De æret Universets Herre i Hans beslutninger om å velsigne eller å dømme.

Altfor ofte tror vi at vi vet bedre enn Skaperen av menneskeheten! Hvor var Han under Shoa (Holocaust), spør vi som jøder på trass overfor Hans visdom. Hvis det var  djevelen som sto bak, kunne Han ikke ha stoppet ham, hvis Han er Elohim hvorfor dukket Han ikke opp? Shoa er et ekstremt tilfelle av smerte og redsel som urettferdig er påført en hel nasjon, den jødiske nasjonen. Men hvorfor skulle vi rette en anklagende finger mot YHVH for dette? Hvorfor tror vi at Han skylder oss noe? Hva med Teshuva i stedet? Hva med å ydmyke oss selv og søke Ham i stedet for å klandre Ham? Hva med å innse i ydmykhet at vi kan mangle noen fakta, og at vår forståelse er svært begrenset når vi er "i kjødet"? Hva med å søke Hans visdom i stedet for våre "logiske forklaringer" for våre forhold og situasjoner? Hvis vi søker Hans visdom, vil vi alltid finne ut at dette er grunnlaget for all visdom og forstand:

 

Frykt for Herren er begynnelsen til visdom, og å kjenne Den Hellige er forstand. Ordspråkene 9:10

 

Selv Job forstod dette på slutten av hans lidelses periode. Han rettet en finger mot Elohim og fortalte Ham at Han var urettferdig. Job var fullstendig rettferdig og Elohim urettferdig. Svaret fra YHVH var kategorisk:

 

"Hvem tror du at du er Job?"

 

Hvem var før Meg, så Jeg skulle skylde ham noe? Alt under himmelen hører jo Meg til. Job 41:2

 

Job, i sin forferdelig forbannede tilstand, fattig, syk og forlatt, innså endelig at ingen har rett eller er rettferdig overfor Elohim, at Han fortjener vår ubetingede troskap og lydighet ene og alene fordi Han er YHVH! Når vi innser denne Sannheten, kan vi virkelig omvende oss og få velsignelse!

 

Da svarte Job Herren og sa:  "Jeg erkjenner at Du kan alt, og Du kan ikke hindres i å utføre hvilken plan det enn måtte være.  Du spurte, "Hvem er denne som skjuler Mitt råd ved mangel på kunnskap?"  Derfor var det jeg talte om det jeg ikke forstod, det som var for underfullt for meg, det jeg ikke hadde kunnskap om.  Men jeg ber Deg, lytt, og la meg få tale! "Jeg skal spørre Deg, og Du skal lære meg."  Bare hva ryktet meldte hadde jeg hørt om Deg, men nå skuer mitt øye Deg.   Derfor lar jeg alt fare og angrer i støv og aske."            Job 42:1-6

 

Det er først etter at Job endelig innså hvem han var og hvem Elohim er at sann ydmykhet og Teshuva kom inn i livet hans. En omvendelse født av en nyfunnet Frykt for YHVH og total tillit til Ham og Hans visdom. Denne endringen i hjertet og holdning fra selvrettferdighet til ydmykhet utløste en dobbel porsjon VELSIGNELSE i hans liv!

 

Herren velsignet Jobs siste dager mer enn i begynnelsen. Det ble gitt ham fjorten tusen sauer, seks tusen kameler, tusen par okser og tusen eselhopper.  Det ble også gitt ham sju sønner og tre døtre.  Den første kalte han med navnet Jemima, den andre med navnet Kesia og den tredje med navnet Keren-Happuk.  Det fantes ikke så vakre kvinner som døtrene til Job i hele landet. Og deres far gav dem arv sammen med deres brødre.  Etter dette levde Job i hundre og førti år. Han fikk se sine barn og barnebarn i fire slektsledd.  Så døde Job, gammel og mett av dager. Job 42:12-17

 

Vi frykter og elsker Ham på grunn av hvem Han er og stoler på Hans Ord og LØFTER mot alle odds! Da Daniel gjorde dette fikk han YHVH's gunst og ble opphøyet til den høyeste posisjonen i Babylon!

 

Men Daniel satte seg fore i sitt hjerte at han ikke ville gjøre seg uren med den delen han fikk av kongens lekre retter, og ikke med den vinen kongen drakk. Derfor bad han herren over hoffmennene om å få slippe å gjøre seg uren.  Gud hadde gitt Daniel velvilje og barmhjertighet hos den øverste hoffmannen. Daniel 1:8-9

 

Senere fikk Daniel mer visdom, kunnskap, forståelse og profetisk innsikt.

Så talte kongen med dem, men det fantes ikke noen slike som Daniel, Hananja, Misjael og Asarja blant dem alle. Derfor skulle de gjøre tjeneste hos kongen.   I enhver sak som krevde visdom og forstand og som kongen spurte dem om, fant han dem å være ti ganger bedre enn alle spåmennene og åndemanerne i hele hans kongedømme. Daniel 1:19-20

 

Når Frykten for YHVH (Gudsfrykt) er fundamentet i våre liv, vil vi få mer og mer visdom fra YHVH, og Hans visdom vil gj&osla sh;re oss mektigere enn noen konge eller president!

 

Så gjorde kongen Daniel til en stor mann og gav ham mange store gaver. Han gjorde ham til hersker over hele provinsen Babylon og leder for alle de vise mennene i Babylon. Daniel 2:48

 

Visdommen styrker den vise, mer enn ti makthavere som er i byen. Forkynneren 7:19

 

 

 

 

Dine venner og mentorer i Israel

 

Biskop Dominiquae og Rabbi Baruch Bierman

 

"For Sion's skyld vil jeg ikke være stille" Jesaja 62:1

 

 

 

 

GRATIS NEDLASTING: Din PASTOR BØR LESE DEN.  ALLE BØR LESE DEN.

Gå til www.kad-esh.org/ - velg Shop - last ned THE MAP REVOLUTION

 

 

GRM Online

 

Vi har lansert GRM Online, en bibelskole der alt du trenger er en bibel og en datamaskin.  Videoer, bøker og arbeidsbøker er alle der ute på Internett. Du trenger bare en datamaskin, en bibel og Internett-tilkobling.

 

Registrer deg, betale skolepenger, får brukernavn og passord, og du har din egen studie rom på internett! Studere når og hvor du vil. (Kun engelsk versjon tilgjengelig nå)

 

Vi har fortsatt den "vanlige" utgaven av GRM Bible School, der du får videoer og bøker til hjemmeadressen din. Du velger hvilken versjon du vil ha på GRM s hjemmeside.

 

Har du ikke Bibelen på din PC, mobiltelefon og / eller Nettbrett?

 

En gratis Bibelen på telefonen, nettbrettet og datamaskinen.

 

YouVersion er en enkel, reklamefri Data Bibel, 616 variasjoner - 376 språk støttes, som bringer Guds Ord inn i ditt daglige liv.

 

 

Opplevd at www.kad-esh.org er nede?

 

Hvis du får feilmeldingen: "Siden er ikke funnet" eller lignende når du laster opp www.kad-esh.org, skriv inn følgende adresse i adressefeltet i nettleseren din:

 

http://91.207.159.228/

 

Dette tar deg direkte til serveren som alltid er "på lufta".

 

Bok merk denne adressen (legg den i Favoritter), og du har alltid tilgang til vår nettside!

 

GRM for å omformatere din tro

 

 

En video Bibelskole som ingen andre. I ditt eget hjem eller i din bønnegruppe eller menighet. Det vil hjelpe deg å bli "vasket ren" fra Erstatningsteologien og vil gjenopprette deg og din familie og kirkegruppe til det opprinnelige Evangeliet "fra Sion". Hvorfor ikke bli med i løpet av denne 40 dager Omvendelses Fasten og fremskynd prosessen med "omformatering". Det er et PERFEKT VERKTØY for en tid med Omvendelse og Hvile, og det vil føre til frelse og gjenopprettelse!

 

 

Derfor, få et nytt sinn og vend om, så deres synder kan bli utslettet og fornyelsens tider kan komme fra Herrens åsyn, Apostlenes gjerninger 3:19

 

 

www.kad-esh.org/  klikk på GRM Bible School

http://www.kad-esh.org

 

 

SUKKOT 2013 TUR OG BIBELSKOLE PÅ HJUL I ISRAEL NÆRMER SEG!

 

16 til 30 september 2013

 

Mange folk skal dra av sted og si: "Kom, la oss gå opp til Herrens berg, til Jakobs Guds hus. Han skal lære oss Sine veier, og vi skal vandre på Hans stier." For fra Sion skal Torahen utgå, og Herrens ord fra Jerusalem. Jesaja 2:3

 

 

Teshuva og sann omvendelse fra Erstatningsteologien vil føre oss til å returnere til Sion både åndelig og fysisk. Denne to uker's reise i YHVH's Land med biskop Dominiquae og Rabbi Baruch Bierman vil helt omformatere og Forvandle din tro og ditt liv. Den er UVURDERLIG og ikke som alle andre turer til Israel. Ikke gå glipp av denne MULIGHETEN -  bussen er nesten helt full! Er du ikke registrert ennå? www.kad-esh.org  - trykk på Sukkot 2013

 

Omvendelsen starter i hjertet og går gjennom våre lommer

 

 

Men fra deres fedres dager har dere vendt dere bort fra Mine lover, og dere har ikke holdt dem. Vend om til Meg, så skal Jeg vende om til dere, sier hærskarenes Herre. Men dere sier: "Hvordan skal vi vende om?"  Skal et menneske rane Gud? Likevel har dere ranet fra Meg! Men dere sier: "Hva har vi ranet fra Deg?" Tienden og offergaven!   Dere er sannelig forbannet. For dere har ranet fra Meg, ja, det har hele dette folket gjort!   Bring hele tienden inn i lagerhuset, så det kan være mat i Mitt hus. Prøv Meg nå i dette, sier hærskarenes Herre, om Jeg ikke vil åpne himmelens sluser for dere og utøse en slik velsignelse for dere at det ikke er rom nok til å ta imot den. Malaki 3:7-10

 

www.kad-esh.org/  klikk på Online Giving

 

Sukkot (Løvhyttefesten) 2013

 

 

Senior Kraft

 

 

Er du en Senior (50 og oppover) og ikke har noen spesielle gjøremål i YHVH's (Gud's) Arme, se vår Visjon for DEG.

 

Se Senior Power Visjon og Innmeldings Skjema ved www.kad-esh-seniorpower.net eller skriv til oss: info@dominiquaebierman.com for mer informasjon.

 


MAP revolusjons HÆREN til KAD-ESH MAP MINISTRIES

 

 

Er forpliktet til å forkynne evangeliet fra Sion i Israel og i nasjonene med hebraisk Grunnvoll av hellighet og rettferdighet etterfulgt av apostoliske tegn, under og mirakler

 

Ditt partnerskap med oss er historisk

 

Noe av historiske proporsjoner skjer i den Hellige byen Eilat og på Eilat Bønne Tårn og snart kommer «Helbredelses Teltet». Partnerskapet med oss ​​er guddommelig forordnet av YHVH for at det skal skje! Takk for dine lydige kjærlighets offer og bønner! www.kad-esh.org for partnerskap og for å gi on-line.

Sjekk også alle Biskop Dominiquae Bierman's bøker og ressurser i web butikken på www.kad-esh.org/

 

Vær med å få Israel's ørken til å blomstre

 

Vi inviterer deg til å bli en del av disse spennende prosjektene med din Tiende, offer gaver og Første Frukt.  Gå til www.kad-esh.org for flere detaljer om hvordan du gir, eller skriv til oss på : info@dominiquaebierman.com

 

 

 

 

Tjenestegjør i Eilat

 

 

Du er velkommen til å komme og gjøre en frivillig innsats i husarbeid, administrasjon, bønn og lovsang i Eilat Bønnetårn for en periode av 3 måneder av gangen.  Om dette er noe for deg, skriv til oss på info@dominiquaebierman.com . Vi trenger alltid fler hjelpende hender og villige arbeidere!

 

 

 

IGPM Israel Global Prayer Movement    (Global Bønne Bevegelse for Israel)

 

 

 

Abonner og Følg bloggen vår som kontinuerlig oppdateres fra Israel:

 

http://isrealgpm.wordpress.com

 

(For den som IKKE behersker engelsk: http://yeshuaarmeen.wordpress.com (norsk oversettelse)

 

SLUTT DEG TIL HÆREN AV SIONS SØNNER OG HJELP ANDRE Å KOMME UT AV ERSTATNINGSTEOLOGIEN! HJELP TIL MED Å SETTE I GANG OPPVÅKNINGEN I KIRKEN VERDEN OVER I DET DU GÅR I PARTNERSKAP MED OSS FOR Å SPRE DETTE BUDSKAPET VED HJELP AV ALLE TILGJENGELIGE KANALER!

 

STILL DIN TID TIL DISPOSISJON

 

 

og bli med i vårt internasjonale team av forbedere, oversettere til ulike språk, media og web hjelp, bok distribusjon og markedsføring av vår Tjeneste. Skriv til oss:

wlmailhtml:mail to://info@dominiquaebierman.com

 

FINANSIELT PARTNERSKAP

 

 

slik at vi kan fortsette å forkynne dette Viktige budskapet til nasjonene og etablere Bønne Tårn, Lovprisning og utadvendt virksomhet over hele Israel.  Du kan sende engangs beløp, eller månedlige donasjoner via PayPal eller kredittkort gjennom vår donasjons side på www.kad-esh.org

 

BØNN OG FORBØNN I EILAT BØNNETÅRN

 

Vi inviterer deg også til å komme og be i vårt Eilat Bønne Tårn med din gruppe eller dine forbeder venner! For å koordinere besøk, send en e-post til wlmailhtml:mail to://info@dominiquaebierman.com

 

LA OSS HOLDE ISRAEL DEKKET 24/7!

 

 

Kontaktinformasjon for Kad-Esh MAP Ministries

 

 

e-post:  mailto:info.@dominiquaebierman.com          

Internett:        www.kad-esh.org

USA: PO. Box 8893, Fayetteville, AR  72703-8893

Israel:

Post:               PO Box 4090, Eilat 88140

Telefon:         +972 523 781 553

Faks:              +972 8 633 0270

 

© Biskop, Dr. Dominiquae Bierman 2013. Det er tillatt (vi oppmuntrer deg til det) &arin g; videreformidle disse skriftene.  Du kan gjengi dem i utskriftsform på papir, videresende dem via e-post lister og legge dem ut på web sider.   Du må ikke endre noe på innholdet og du må beholde opphavsrettighets informasjon, inklusive følgende: Kad-Esh MAP Ministries, www.kad-esh.org .

Disse rettighetsanmerkningene må også beholdes.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar